ápr
2

Ati megsemmisülten állt a fa tövében. Szegény, érzékeny lelkű férfi volt ő, és most már megint kiszúrtak vele. A nők.
Először a verseny során ötlött eszébe az az opció, hogy esetleg Toby Csokit válassza párjának. Gondolatai egy romantikus sétára tévedtek, tengerpart, naplemente, Toby... Mikor váratlanul az emlegetett fiú megjelent.
-Ati??? Te kis pajkos, mit csinálsz te itt? Nem a Falnál kéne lenned?
-Ez egy hosszú történet... Kiszabadítassz, hercegem?
-Persze!-és ezzel Toby eloldozta Atit.
Ati a boldog pillanat hevében meg akarta csókolni Toby-t, aki azonban eltolta magától a férfit.
-Ati tudnod kell valamit...
-Bak vagy, ugye? Mindigis sejtettem, de nem baj, nekem az is jó, ha csak popiba...
-Nem... Ezt kikérem magam, Kos vagyok és vílághírű szopó. De én... én valaki mást szeretek...
-Ki lenne az?
-Mike.
-T/1? De hát...? Ez a műsor rólam szól!
-SAJNÁLOM! Nem tudtam neki ellenállni! Mi csak sétálgattunk az N épületnél, lefeküdtünk a fűbe, ő pedig hirtelen rámpakolta minden képzeletet felülmúló seggét és... Hát majdnem belehaltam, de azóta nem tudok szabadulni tőle! Akárhol vagyok, a segge mindig elér hozzám!
-Ó Toby! De te ennél jobbat érdemelsz!-mondta Ati és megfogta a fiú kezét.-Neked olyan társra van szükséged, akinek nem a segge, hanem a szive nagy!
-Meg a szemöldöke? Tudod, Mike legalább kiszedi.-ezzel a végszóval hagyta magára a visszautasított férfit.
 

Ati aznap este órákon át bámult a tükörbe, kezében egy szemöldökcsipesszel. Egyszerűen képtelen volt ezt megtenni. Hadnagy uraság (a szemöldöke beceneve), már legalább annyira a lelkéhez és a személyiségéhez tartozott, mint Bátor Katona (a zoknija), vagy Csillám Hercegnő (a pénisze).
A gyötrődést Mike szakította félbe, aki belépett a fürdőbe.
-Bocs Ati, ha zavarlak, csak már órák óta itt vagy, én meg le akarom borotválni a lábam, mert ma este Toby-nak adom a Legbecsesebb Kincsecskémet.
-A MIDET???
Ati még nem felejtette el, milyen dolog is a Legbecsesebb Kincsecskéjétől megválni. Ő egy ukrán kurvával vesztette el, akinek 20 dollárt fizetett egy hosszúra nyúlt éjszakáért gyertyafénnyel, naplementével meg minden. Ati mindigis adott a romantikára és nagyon fontos volt neki a szerelem. Tudta, mit jelent ez, és azt is, mit fog tenni...

T/1 Mike 5 perc múlva borotvával elvágott nyakkal, vérző sebekkel, holtan feküdt a fürdőszoba padlóján. Ő lett az első kieső.

 

 

(Egyetlen szóval SE mondhatjátok, hogy agresszív vagyok :D)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://harrr.blog.hu/api/trackback/id/tr771042489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2009.04.02. 20:53:55

update: azoknak üzenem akik fennvannak levlistán, h nagynagynagy leleplezés történt ám o.O majd lehet ez is megérdemel egy posztot :D
süti beállítások módosítása