ápr
10

1. Mit csinálsz most? (A hülye blogok olvasásán kívül.)
a, másnapos vagyok és sok vizet iszom
b, diszjunktív elégséges feltétel típusú kapcsolatokat elemzek
c, Kínában vagyok
d, röhögök
e, barnulok
f, lepontozom valakinek a plakátját
g, hóembert építek a PASIMMAL

2. Mennyire idegesíted Diát?
a, kibaszottul. legszívesebben egy hatalmas szarfaszú szemetessel baszna agyon.
b, hát eléggé kibaszottul nagyon. tuti megverne, ha nem én lennék az erősebb.
c, semennyire, mert nem jár be az órámra. amúgy közepesen.
d, egyáltalán nem, szerintem inkább bír is talán
e, semleges
f, néha felpofozna, de amúgy leszar
g, gecire, mert egy jelentéktelen szürke nyomorék vagyok, aki annyira élettelen, hogy az már a halálba irritálja

3. Mire hasonlítassz?
a, egy kurva nagy szemetesre, ami folyton pofázik
b, egy férfihormonokkal felturbózott úszónőre
c, egy összenőtt szemöldökú, lúzer mérnök-szociológusra aki még zenész is próbál lenni
d, Piroskára csak lilában
e, egy szőke niggára
f, egy hatalmas trollra
g, verébre. alap.

4. Mi volt életed legrosszabb élménye?
a, minden pillanat az, amikor nem bámulhatom Borit és Diát
b, mikor vesztettem egy pontot egy zh-n
c, mikor olyan messze kellett költöznöm a Faltól
d, mikor nem mentem be valszámra, és addig a többiek elkurvultak
e, egyszer nem sültem le rendesen
f, mikor rájöttem, hogy pasi vagyok
g, nem tudom. olyan jelentéktelen vagyok, hogy velem se jó, se rossz nem történik.

5. Kedvenc filmed:
a, A kis szemetes kalandjai
b, Béres Alexandra: Te is lehetsz olyan izmos, mint egy férfi!
c, Mátrix
d, Piroska és a Harrrkas
e, Hó, Síelés, Ibiza
f, Hogyan basszunk ki csoporttársainkkal?
g, Vili, a veréb

6. Kedvenc szavad:
a, szemetes
b, interdiszciplináris
c, integrálás
d, hahaha
e, Nap
f, csoki
g, szürke

7. Ki(k)be vagy őrülten szerelmes?
a, Boriba és Diába
b, az izmaimba
c, magamba és a gitáromba
d, a gyerekembe és a férjembe
e, a barnaságomba
f, Mike-ba
g, a pasimba meg a hóemberünkbe

8. Mid a legnagyobb?
a, a pofám
b, a bicepszem, bár a pofám se semmi
c, a gitárom meg a faszom
d, a röhögésem
e, a bőröm
f, a fejem
g, kicsi vagyok és jelentéktelen

9. Ki a példaképed?
a, Bori és Dia
b, én mindenkinél jobb vagyok, de ha valakit muszáj mondani, akkor Hitler
c, Axl Rose
d, Tájra Benksz
e, Kanye West
f, Mr Meki
g, Vili, a veréb

 

EREDMÉNY:
Legtöbb...
...a: T/1 Mike! Nagy a pofád és kurva idegesítő vagy! Plusz folyton bámulsz.
...b: Te Csák Norisz vagy, nagyon erős és okos és mindenbe belekötsz.
...c: Pfff na te Ati lettél. Ehhez nem tudok mit hozzáfűzni. LÚZER!
...d: Te Uzsi vagy, sok esélyed van Atinál, amúgy jófej vagy.
...e: Rottya, barna a bőröd. Amúgy fingom sincs rólad.
...f: Toby te büdös geci hogy lepontoztad a barinőmet!!! :D
...g: Majdnem kifelejtettelek, olyan jelentéktelen VERÉB vagy!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://harrr.blog.hu/api/trackback/id/tr1001058496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

harrr 2009.04.19. 12:51:45

20 perce ezen röhögök :D

soóóóóós 2009.04.20. 13:23:19

Uzsi lettem:D:D:D
ezek szerint SZERETTEEEEK:D
süti beállítások módosítása