máj
4

Hééééé

Címkék: pics harrr | Szerző: harrr | 9:37 pm

HALDOKLIK A BLOG!! kolléga, szerintem fogjuk arra, hogy elkapta az egyik frappáns kis állatbetegséget...

én személy szerint az összes mondanivalómat beleírtam a l. "kurvaunalmas vagyok ezért inkább diákokkal tartatom meg az órákat, de azért le vonok 5 pontot ha valaki nem jön be" gy.-nek szánt beadandómba :(

azért ha bárkit érdekel anton corbijn munkássága, akkor szóljon és megosztom a róla összeszedett összes információt ami létezik. sajnos a kreativitásom ennyire leszűkült. hüpphüpp


valamint szóban bárkinek szívesen mesélek csicsekmary faszságairól ("te nem is ebbe a csoportba jársz, ehhhehhheee" dehogynem! és meg se buktam), az irritátor répceföldről, arról hogy honnan látszik hogy sose voltunk még night clubban (főleg nem a mesés vénuszban) stb.! csak ne kelljen írnom mert begörcsöltek az ujjaim... picspicspics!

A bejegyzés trackback címe:

https://harrr.blog.hu/api/trackback/id/tr821103105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása