máj
6

Szúrnád?

Címkék: kérdés madár harrr | Szerző: venuswoman | 7:44 pm

Bár teljesen kész vagyok, de az esélytelenek nyugalmával (ld hnapi zh) böngészem a netet, na és olyat találtam, h ihaj!
Először majdnem fapinára raktam fel, de gondoltam a kedves kis Harrr Blog olyan kihalt...

Szóval szerintem ez itt a tökéletes illusztrációja annak a kifejezésnek, hogy SZÚRNÁD?

Btw, te SZÚRNÁD?

Amúgy nagyon bejön a mese style, és amúgy addict.blog-ról van a kép.



[Legnagyobb csendben: Hajrá Chelsea! :D]

 

A bejegyzés trackback címe:

https://harrr.blog.hu/api/trackback/id/tr401106833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása